דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת כיבוי למנדפים 

מאת    [ 08/09/2016 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1790 פעמים ]

בואו נמשיך לדבר על מערכת כיבוי למנדפים בתא מסננים לאחר שהבנו את רמות הסיכונים עלינו להבין את המערכת שמותקנת. את המערכת המותקנת אנו נצמיד לקיר מעקה או למנדף עצמו כמה שיותר רחוק מהמפוח עצמו מפני שהוא גורם לטלטול של תא המסננים ויכול לגרום למערכת כיבוי למנדפים לפרוק וכל החומר נוזל למטה דרך התעלות ויכול לרדת עד מכשירי הבישול וכל זה תוך כדי עבודה ממש עסק לא נעים שדבר כזה יקרה .

 

ולכן עדיף תמיד לשים את המערכת כיבוי למנדפים במקום כזה ומוצק כמו מעקה אבן או אפילו לבנות לה סטנד משלה העיקר שלא תהיה על התא סינון .מערכת מנדפים שתא הסינון שלה נמצא בתוך קומת גלריה אפשר להשתמש במערכת הכיבוי של המנדף עצמו פשוט לשים מערכת כיבוי למנדפים יותר גדולה עם יותר נקודות כיסוי למכשירים ולתא המסננים היתרון של העניין הוא ירידת מחיר משמעותית והחיסרון נדבר בפסקה הבאה שוב.

 

נחזור לדון שוב בחיסרון שהוא מיכל ענק שתקוע לך באמצע העסק ליד המנדף ויכול להיות גם בחלק הקדמי של המסעדה שזה סרט בפני עצמו. אם יש שאפה בתא סינון אז גם המנדף של הכיבוי של המנדפים מתחיל לפעול ובכלל הצנרת של המתזים ושל הגלאים מסתעפת בעסק כאילו יש לך עסק של אינסטלציה ולא מסעדה ממש מכער את העסק .

 

הדרך הזולה כמו הדרך הקצה שתיהן תקינות אבל חשוב יותר מאיך לעשות היא לעשות ולא להתמהמה עוד דבר חשוב הוא דרך המיגון של המתקן סינון של מערכת כיבוי למנדפים מתקני סינון הריי בנויים כל אחד בצורה שונה יש גדולים ועש קטנים תלוי איזה גודל המנדפים של העסק האורך שלהם כמות המכשירים שלהם של המנדפים תלוי מה המרחק של הארובה והתא סינון אחד מהשני מאיזה סוג של חומר עשייה התעלה עצמה ועוד . 

 

סוגי המכשירים ומיקומם אורכם ורוחבם הם דבר חשוב מאוד בגודל של המתקן סינון והעיצוב שלו ושל כיבוי למנדף העיצוב של  מערכות תלוי בכניסות וביציאות של התעלות שיוצאות מהמתקן סינון לכיוון של כיבוי למנדף שאחראי על המסת השרפה בדרך טבעית שלא מאפשרת לתא סינון לפזר כיבוי למנדפים ללחוץ על הידית משיכה ולברוח מהעסק שלו צריך להיות בדאגות ישירות מהתא מסננים לכיוון המערכת כיבוי אש אל המנוע ולמעלה אל העשן. אשר תמיד לפנות לחברה כמו אביר אש בע"מ שמתמצאת בהרכבה ניקוי ותחזוק המערכות. 

אביר אש בע"מ | כיבוי אש וגילוי אש


חברת אביר אש בע"מ מתמחה בכל הקשור בתכנון התקנה ותחזוקה של מערכות כיבוי אש למנדפים במטבחים מוסדיים, בתי קפה, אולמות ארועים, מסעדות, מלונות ועוד.


למעבר לאתר שלנו לחצו על הקישור הבא


http://abir-esh.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב